13 Aralık 2013 Cuma

ŞÜKÜRLER OLSUN...


Günaydııınnn:))

Bu güzel fotoğraf ile merhaba demek istedim sizlere,Rabbime şükürler olsun ki sağlığımız yerinde,yürüyebiliyoruz,gezebiliyoruz,yavrularımızı kucağımıza alabiliyoruz...
Ben de bu bahar gibi başlangıca,enerji dolu bir tarif ekleyeyim o halde:)Birçok yerde cupcake yedim(sırf süslemeleri için bile yenilebilir zaten:))Ama bu kadar puf puf ve lezzetlisini yememiştim,yine Burçak ablacığıma teşekkürler...

                                           CUPCAKE






Malzemeler:
- 3 yumurta
- 1 pket(200 ml)sıvı krema
- 1 çay bardağı sıvıyağ
- 1 su bardağı şeker
- 1 su bardağı ve 1 yemek kaşığı un
- 1 vanilya
- 1 kabartma tozu
- 3 yemek kaşığı kakao
- 1 su bardağı çekilmiş fındık ve ceviz içi

Yapılışı;
Yumurta ve şeker köpürene kadar çırpılır,üzerine önce sıvılar sonra da kalan malzemeler eklenerek kek karışımı hazırlanır,sonra cupcake kalıplarının içine birer kağıt kek kalıbı yerleştirilerek 2'şer kaşık karışım koyulur ve 175 derecelik soğuk fırına sürülür,burada önemli olan yumurta ve kremanın oda ısısında olması ve fırının soğuk olmasıdır.Arzu edenler sade hazırlayabilir veya beyaz çikolatayı benmari usulü eritip benim gibi benekler yapabilir ya da farklı kremalarla süsleyebilir.Afiyet olsun...











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder