11 Aralık 2013 Çarşamba

SONUNDA BENİ DE GÜNLÜK MERAKI SARDI:)

Merhaba;
DİLEKSOFRAM'a hoş geldiniz.
Evet sonunda beni de günlük merakı sardı:)İlk yazımda kendimden ve Dilek Sofram'dan bahsetmek istiyorum;
Asıl mesleğim Eczacılık ve dünya tatlısı iki minik prensesin annesiyim.Sevgiyle yapılmış her şey benim ilgi alanıma girer,yemek yapmak,sevdiklerine(özellikle yemek  yemeyi çok seven sevgili eşime:))tattırmak en mutlu olduklarım arasındadır.
Günlükte ne mi yaparım?Bol bol tarif yazarım,resimler koyarım,bunları değer verdiklerimle ve hiç tanımadığım benzer düşüncedeki insanlarla paylaşmak maksadım.Üstünden zaman geçip yazılanlar unutulduğunda,bu birikimin değeri de artar diye umut ediyorum.
İster yorum yazın,ister e-posta yollayın,isterseniz de sadece okuyun,eğer karşıdan,başka bir ekrandan bana bakıyorsanız,lütfen varlığınızı hissettirin.
Tatlı bir anı olması dileğiyle...

2 yorum:

  1. Hayırlı olsun eminim güzel olacak :))

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun bir tanem...İnşallah güzel bir anı olur

    YanıtlaSil